Preskoči na glavno vsebino

STVARSTVO je ZAVEST, ki izvira iz BITI.

Redko najdeš knjigo, ki iskalcu temeljnih resnic ponudi toliko uporabne vsebine in konkretnih smernic, kot jih vsebuje to delo.

Avtorja osebno poznam, zaradi tega sem h knjigi napisal uvod, ki ga objavljam spodaj. Iz uvoda bo tistim iskalcem, ki vas tovrstna vsebina zanima dovolj jasno, ali je knjiga namenjena Vam.

Vsi, ki si želite knjigo imeti v svoji lasti, saj je le ta učbenik Življenja, ki ga je treba večkrat prebrati in prežvečiti jo lahko naročite s klikom tukaj.

Vse dobro vam želim na Vaši poti do Resničnega Sebe.

Aleš

O avtorju
Odkar se zavedam, me zanimajo teme, ki bolj in manj posrečeno pojasnjujejo temeljne vzroke, posledice, modrosti in učenja, ki naj bi krojili posameznikovo usodo. Na tej poti sem srečal tudi avtorja knjige, ki je zdaj v vaših rokah. Rasto je človek, ki mi je največ razkril najprej o razumu, nato pa tudi o zavedanju samega sebe. Podal mi je nekaj, česar besede ne morejo dovolj natančno opisati, ker je to posledica lastne izkušnje.
Na videz sem bil odprt, v sebi pa v resnici tog. Na zunaj prijazen, na znotraj pa sem se nenehno prilagajal, ugajal in si prizadeval, da ne bi koga prizadel. Na videz sem bil trden in pogumen, v sebi pa sem se bal. Srečanje z Rastom in njegov napotek za vedenje: “Kakor znotraj tako tudi zunaj,” je postal vodilo mojega početja in mi omogočil prve resnično samostojne korake na moji življenjski poti.
Prav ta lastna izkušnja, pri kateri me je avtor podprl, je nekaj, kar mi je spremenilo dojemanje sveta in zato vplivalo na vsa naslednja dejanja. Večkrat me vprašajo, kaj lahko pričakujejo od Rastove knjige, njegovega znanja ali od pogovora – srečanja z njim. Navadno sem v dilemi, ker moram odgovoriti, da Rasto ničesar ne da. Kvečjemu podeli svojo izkušnjo. Vendar pa ima ta tako globoke razsežnosti, da v poslušalcu aktivira željo po lastni izkušnji izkušanja sebe. To je najboljši opis, ki ga zmorejo besede, tega, kar sem pridobil, se naučil in spoznal ob srečanju z Rastom – nezaustavljivo slo, željo, silo po izkušnji samega sebe.
Razlog, zakaj nas življenjska pot vodi v posebne položaje, v kraje, države, družine, kariere, znanja in nenazadnje k ljudem, ki jih spoznavamo na tej poti, sem  pred znanstvom z Rastom bistveno slabše razumel kot dandanes. V preteklosti sem se udeležil najrazličnejših izobraževanj na temo spoznavanja sebe, preučil nekaj religioznih usmeritev, sledil mnogim avtoritetam na področju znanj o človeku, tako tistim, ki zastopajo bolj tako imenovane duhovne smeri, kakor tudi onim, ki se sklicujejo na znanstveno dokazljiv razumski pristop, ki je bil meni najbližji. Nekaj pogledov sem razvil tudi sam. Psihologija, transakcijska analiza, nevroznanost, mehke veščine, kvantno in na drugi strani že omenjene duhovne prakse so bile in so še vedno stalnica, ko se odločam pri raziskovanju samega sebe. Imel sem priložnost delati z vodilnimi iz multinacionalk, kot so Dreamworks Studios in druge, ravno tako pa se imam za srečneža, ker sem šest let preživel v Londonu in se tam spoznal s prenekatero avtoriteto iz najrazličnejših spektrov življenja, tako poslovnih, kakor tudi socialnih. Zelo sem se trudil, da bi vsrkal kar se da veliko znanja. Pridobivanje znanja me je navadno tudi nekaj stalo. Zneski pa so bil bolj ali manj visoki.
V zadnjih 20 letih mi je v roke prišla prenekatera knjiga. Snovi, pogledov, konceptov in različnih paradigem je toliko, da sem se naučil tehnike fotobranja in tako še učinkoviteje zadovoljil lakoto po raziskovanju in znanju. Verjel sem namreč, da se bom prek znanja hitreje dokopal do cilja – rezultata. Tehnika mi je omogočila prebrati nekaj dodatnih polic knjig, ki bi se mi sicer gotovo izmuznile. Za nameček se poklicno ukvarjam z odkrivanjem človeških potencialov in njihovo uporabo v najrazličnejših organizacijah, predvsem v gospodarstvu. Skoraj nenehno sem bil na preži za novimi in poglobljenimi znanji, ki iz posameznika iztisnejo več in mu torej razkrivajo, kdo on sam je.
Po vsem tem času iskanja in raziskovanj pa se pojavi Rasto. Je to bilo naključje?
Ugotavljam, da je bila velika večina poti, ki je bila do takrat za menoj, pot razuma, pot glave; pot, ki so jo vodila globoka nezavedna prepričanja – programi. Pot brez prave izkušnje. Ne me na tem mestu narobe razumeti, ko trdim, da nisem izkušal, ker sem se preizkusil na različnih delovnih mestih in v lastnem poslu, življenju v tujini, veliko pa sem deloval tudi kot prostovoljec. Verjel sem, da sem svoboden in se kot tak samostojno odločam za večino stvari v življenju. A kljub navidezni polnosti in tako imenovanemu občutku svobode sem uvidel, da so me gnala prepričanja, za katera sploh nisem vedel, da so v meni. Tedaj in še danes se sicer poklicno ukvarjam s spoznavanjem samega sebe oziroma svoje osebnosti, vendar zdaj vem, da sem se nenehno vrtel v začaranem krogu, ne da bi se tega sploh zavedal.
Ob srečanju z Rastom pa je prišlo do preobrata. Življenje sem zavestno obrnil na glavo. Začel sem z zavestnim izkušanjem sebe. Odmetavanje prepričanj o sebi, o svetu, o vsem, kar vem, je postala prednostna naloga, pot in stalnica. Razum in potreba po razumevanju sta se umaknila v drugi plan. Soočanje z najglobljo bolečino in strahovi je prav tako sestavni del te poti. Svoboda je bila in je še vedno posledica tega procesa, enako kot tudi zmožnost narediti naslednji korak, ki se pokaže kot pot.
Že v preteklosti se mi je zdelo, da vsaj tu in tam hodim po lastni poti, a šele po izkušnji, ne pa razumevanju – kaj pot k sebi je - sem tudi dojel, da je bila vsa moja predhodna izkušnja zgolj pot razuma. Ko sem začel razlikovati med razumom in izkušnjo, je bila to prelomnica in katalizator sprememb, ki so nato pristno obogatile življenje.
Neznan, nepomemben, nepristranski, nevsiljiv, preprost; moder človek na podlagi lastne izkušnje; trden, a kljub temu zrel polemik, ki si dovoli biti popolnoma neveden in ranljiv.  S temi besedami bi opisal Rasta po najinem prvem srečanju, vselej pripravljen podpreti, a tudi brezkompromisno proti manipulaciji v kakršni koli obliki.  Avtorja sem spoznal doma in v rodni deželi, ne pa – ironično - v tujini. Čeprav sem sicer verjel, da so svetovne prestolnice Meke znanja in da tam gotovo najdem odgovore zase.
Nisem še srečal človeka, ki bi imel toliko lastnih izkušenj o temi, katero opisuje tudi v tej knjigi in bi hkrati tako živel svoje lastne besede.  Ko se odpraviš najti samega sebe, navadno spoznaš mnoge bolj ali manj slavne osebnosti - avtoritete vrhunskih sposobnosti in zavidljivega slovesa, a ko le ti odidejo in ostaneš sam, z njimi navadno odidejo tudi navdušenje, polet, moč, napredek in ostale lastnosti, za katere bi predhodno trdil, da so zagotovo sestavni del nas in za vedno tukaj. Danes dojemam, da je to zato, ker jezdimo z energijo, strastjo in trdnostjo tujih izkušenj in se v pomanjkanju lastnih hranimo z njimi. To dejstvo se po srečanju z znanjem iz knjige, ki je pred vami, zagotovo drastično zavrti. Lastna izkušnja, lastna spoznanja, lastno vedenje, lastna moč, lastna bolečina, lastni užitek, lastni mir in lastna pot! Vse našteto postane kompas, ki vas usmerja po poti vašega življenja.
Dal mi ni nič, a hkrati vse. Nikoli ni svetoval, kaj naj naredim, a je bil vselej katalizator Resnice. Ko znova in znova skušam opisati, kaj sem dobil in še vedno dobivam, ko prebiram vsebino knjige,  kaj sem spoznal in še spoznavam z namenom, da koga izmed vas, ki se spogledujete z Rastovo knjigo, navdušim, da bi se resnično potopili vanjo,  so besede bolj kakor ne v napoto in neroden približek. Ne vem sicer, če vam ta moj opis lahko koristi, kljub temu pa bi rad nekako izrazil svoje globoko navdušenje. Najpreprosteje rečeno, sem vedno iskal znanje, skušal razumeti in doumeti, s Stvarstvo je zavest, ki izvira iz biti pa sem dobil oziroma dojel, da je zgolj lastna izkušnja tista, ki je pomik po poti do sebe. Večina bo tudi ta stavek komaj razumela. Vsaj moj primer je bil tak, da sem skoraj štirideset let življenja preživel v glavi, zapleten v razum, v odnosu z razumom, ne pa v poglabljanju razumevanja samega sebe in ne v poglabljanju izkušnje – torej izkušanja samega sebe. Za slednje je sicer potrebno veliko več poguma, a so zato rezultati, občutenja in zavedanje toliko širši in bogatejši ter predvsem pristni. A tu sem z razlago že na Rastovih tleh, videli boste, da je avtor knjige prek opisa lastne poti veliko jasnejši in učinkovitejši, kot to uspeva meni. V vas sproži vzgib po lastni izkušnji sebe.
Knjiga, ki je pred nami, je, kar zadeva moje osebne izkušnje, najbolj temeljno, preprosto in globoko delo, kar sem ga kdaj sploh prebral. Če se morda poklicno ukvarjate z osebnim razvojem več kakor desetletje, se boste skoraj gotovo strinjali, da v tem času lahko predelate vsaj ključna dela na svetovni ravni, ki vam nudijo vpogled v globino lastne biti. Zato sem bil in še vedno sem presenečen, kako lahko izkušnja pripelje do človeka, kakršen je Rasto, ki napiše nekaj, kar je iz mojega vidika bolj temeljno, globoko in resnično, kakor vse, kar sem preučil in izkusil do sedaj.
Na podlagi preprostega prikaza sestave in delovanja stvarstva, podanega v delu,  se vam odpre toliko možnosti in poti, da se človek s pogumom in veliko lažje odloči za pot k sebi. Avtor v začetku knjige sicer navaja pomembno dejstvo, da je predpogoj za sprejem podanega znanja določena stopna odprtosti, zrelosti in pripravljenosti.  V mojem primeru sem se prvič v življenju zares soočil s svojo potjo in se na njo podal z enim in edinim pričakovanjem in ta je sprejeti vse, kar prinese Pot. Rastu sem resnično hvaležen, da je znal spisati delo, ki mi je ta preobrat podprlo in olajšalo.
Od kod avtorju informacije, ki sem jih mnoge zasledil prvič, ne vem. Vem le, da me vsebina podana v tej knjigi vsakič in znova premakne naprej po poti in bližje k samemu sebi.
Želim si, da knjiga Stvarstvoje zavest, ki izvira iz biti pride v kar se da veliko vedoželjnih rok. Upam, da jo bodo med drugim prebrali tudi prenekateri strokovnjaki, katerim bo dodaten vir temeljnega znanja. Prepričan sem  namreč, da bo marsikomu zapolnila manjkajočo vrzel.
Vsebina knjige bolj kakor katera koli druga, na temelju moje izkušnje, aktivira lastne izkušnje bralcev, postane njihova opora na poti k samemu  sebi in osvobaja od prepričanj, s katerimi smo v današnji družbi dobesedno preplavljeni. Kot takšna se mi zdi nepogrešljiv delovni zvezek v procesu iskanja samega sebe. Seveda pa je ideja o vsesplošni razširjenosti te knjige zgolj moja želja, saj njen avtor Rasto Fikfak meni, da bo knjiga sama našla svojo pot do zares pripravljenih iskalcev. Naj se uresniči, kar je namenjeno.

Aleš Adamič

SUPORTAL coaching - consulting

Komentarji

  1. V decembru 2023 je knjiga STVARSTVO JE ZAVEST, KI IZVIRA IZ BITI doživela svoj prvi ponatis :) V dobrih 9 letih od prve izdaje sta ji sledili še dve in sicer: KABALA ZADNJE INICIACIJE 1 izdaja 2015 (tudi že ponatis) in POT K RESNIČNEMU SEBI - prva izdaja 2023. Bogatejši opis knjig najdete na: https://potbiti.si/knjige/

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Se zavedate vaših močnih točk? Test osebnosti po DISC metodi.

V času, ko je malo prostora za napake vsaka dodatna pomoč pri določanju "prave" poti še kako prav pride. DISC je metoda, na podlagi katere ugotovite, kaj vas žene naprej in katere so vaše omejujoče lastnosti. Spodaj sledi tekst avtorja DISC testa osebnosti, ki vam ga podrobneje opiše: This Innermetrix Disc Index is a modern interpretation of Dr. William Marston's behavioral dimensions. Marston's research uncovered four quadrants of behavior which help to understand a person's behavioral preferences. This Disc Index will help you understand your behavioral style and how to maximize your potential. D ecisive ( odločen ) — your preference for problem solving and getting results I nteractive ( interaktiven ) — your preference for interacting with others and showing emotion S tability ( stabilen ) — your preference for pacing, persistence and steadiness C autious ( previden ) — your preference for procedures, standards and protocols Na pove

Kaj je POGUM?

Marsikomu pri realizaciji ciljev, pomembnih odločitvah, javnem nastopanju, odločitvi za nov posel ali pa pri temu, da nekoga povabi na zmenek primanjkuje ravno POGUMA . V SSKJ je pogum opisan kot: pogúm -a m (ȗ) pripravljenost storiti kaj kljub težavam, nevarnosti : Ste že kdaj opazovali glavnega junaka, kako pogumno stopi na bojno polje, v dvoboj, v gorečo hišo, akcijo in velikokrat celo v gotovo smrt? A ne izgleda neustrašno? Kot nekdo, ki je dal vsa čustva na stran in se lotil akcije, ne glede na vse. Večina ljudi s katerimi se pogovarjam, si POGUM predstavlja prav tako. Pogumen človek nima ali pa si ne dovoli občutiti strahu. "Ko se bom počutil dovolj močnega, zagotovo stopim v akcijo!" "Danes se še ne bom lotil projekta raje bom prebral še to knjigo, ki mi bo zares pomagala in dala nova spoznanja ter moč, nato pa takoj začnem!" "Ko bom imel dovolj denarja, bom lahko srečen." "Še en kozarček, nato pa jo/ga povabim na zmenek." "P

Koristne povezave: